Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

YouTube made me buy it


Νομίζω ότι μπορείς να το χαρακτηρίσεις και μικρόβιο,εμμονή,ψύχωση ή με οποιαδήποτε άλλη λέξη σου έρχεται στο μυαλό εκείνο το συναίσθημα όταν δεις ένα ένα προϊόν που του εκθειάζει κάποια youtuber και εσύ ακόμα δεν το έχεις αποκτήσει! Αλήθεια δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα,

αλλά υπάρχουν στιγμές που περιμένω με ανυπομονησία ένα καινούριο video από youtubers που παρακολουθώ μόνο και μόνο για να ενημερωθώ για ότι καινούριο υπάρχει εκεί έξω στο κόσμο των καλλυντικών και να τρέξω να το αγοράσω! Έτσι σκέφτηκα να κάνω ένα post ώστε να σας δείξω διάφορες και τις πιο πρόσφατες αγορές που έχω κάνει παρασυρόμενη από το youtube και να σας πω την ειλικρινή μου άποψη σχετικά με το αν άξιζαν αυτά τα προϊόντα ή αν απλά η τόσο "φαντασμαγορική" παρουσίαση τους ήταν μέρος μιας καλοστημένης διαφήμισης!

 Oil Control Lotion - Mac

 Πρώτο προϊόν είναι μια κρέμα από την Mac και ανήκει στην δεύτερη κατηγορία (αυτά που λέγαμε περί διαφήμισης) και όμως μια από τις αγαπημένες μου εταιρείες καλλυντικών που ισχύει κάτι του τύπου "πίνω νερό στο όνομα της" με απογοήτευσε επικίνδυνα! Αναφέρομαι στην Oil Control Lotion που σύμφωνα με την εταιρεία κρατάει ματ την επιδερμίδα και ρυθμίζει το pH της! Καταρχήν να πω ότι δεν κάνει τίποτα από αυτά που προανέφερα, αντίθετα νιώθω ότι ενυδατώνει πολύ περισσότερο απ' ότι πρέπει τις λιπαρές επιδερμίδες και μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι από τις λίγες φορές που με την πρώτη δοκιμή ήμουν σίγουρη ότι "πέταξα" τα λεφτά μου!

Mary Lou Manizer - The Balm 

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που παρακολουθεί beauty videos ή διαβάζει beauty blogs και δεν έχει μπει στον πειhighliter! Όσο καιρό το έβλεπα να το εκθειάζουν αναρωτιόμουν τι μπορεί να έχει το συγκεκριμένο highliter που δεν το έχουν τα υπόλοιπα και το κάνει τόσο ξεχωριστό, μέχρι που το έπιασα στα χέρια μου και οι αμφιβολίες μου εξανεμίστηκαν! Η απόχρωση του είναι χρυσομπέζ και μπορεί να φανεί υπερβολικό αυτό που θα πώ, αλλά ένα πέρασμα του και είναι λες και σε έχουν αγγίξει ηλιαχτίδες! Δίνει μια τόσο ωραία λάμψη, διακριτική αν σκεφτείς ότι έχει βάση το χρυσό αλλά νομίζω όχι και τόσο για μια πρωινή βόλτα! Beauty tip μ΄αρέσει να το φοράω και σαν σκιά σε όλο το κινητό βλέφαρο, ακόμα και τις πρωινές ώρες!
ρασμό να αγοράσει η έστω να δοκιμάσει το συγκεκριμένο

Μάσκα Ενυδάτωσης και Δροσιάς με Θαλάσσια Λεβάντα - Apivita 

Ας το πω χαμός, είναι η πρώτη λέξη που μου έρχεται μόλις θυμηθώ τι είχε συμβεί το καλοκαίρι που μας πέρασε με την συγκεκριμένη μάσκα! Ήταν πιστεύω στα beauty wishlists των περισσότερων ατόμων καθώς είχε χαρακτηριστεί ως απόλυτη μάσκα του καλοκαιριού που θα σου προσφέρει αυτήν την ενυδάτωση που ζητάς σαν τρελή μετά από ώρες κάτω από τον ήλιο! Και εδώ θα' ρθω να συμφωνήσω, ειδικά αν την αποθήκευες και στο ψυγείο μπορούσε να σου προσφέρει τόση ευτυχία που κανένα aircondition ποτέ δεν θα μπορούσε να το κάνει! Έχω και εδώ beauty tip, αν υποφέρετε από ξηρότητα λόγω ακμής ή γενικά νιώθετε να "τραβάει" η επιδερμίδα σας, δοκιμάστε την επειγόντως, βέβαια τώρα δε θα σας πρότεινα να την φυλάξετε μέσα στο ψυγείο γιατί θα ξεπαγιάσεται λόγω καιρού!

Lip Butters - Revlon

Τα έβλεπα συνέχεια, κυρίως από ξένες youtubers να λένε και να ξαναλένε για την βουτυρένια υφή τους, τις υπέροχες αποχρώσεις και την καταπληκτική απόδοση τους. Πάμε τώρα σε μια περιγραφή, εγώ να κάθομαι μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή και να σκάω που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα και να προσπαθώ να βρω τρόπους να τα παραγγείλω! Μα θα μου πείτε υπάρχουν στην Ελλάδα, δεν το ήξερα όμως και δεν μπορώ να σας περιγράψω την χαρά μου όταν το έμαθα! Εντάξει καλά είναι, έχουν όλα αυτά που γράφω παραπάνω αλλά δεν θεωρώ ότι δεν μπορείς να τα αντικαταστήσεις με κάποιο άλλο παρόμοιο προϊόν! Για όσες ενδιαφέρονται στην Ελλάδα μπορείς να τα βρεις στα Hondos Center αλλά όχι σε όλες τις αποχρώσεις που υπάρχουν, αυτό βέβαια δεν το καταλαβαίνω μιας και υπάρχει stand του συγκεκριμένου brand γιατί να μην έχει και όλα τα προϊόντα, τέλος πάντων εγώ στην συλλογή μου έχω τις συγκεκριμένες αποχρώσεις Juicy Papaya(η πορτοκαλί απόχρωση) και Sorbet(η ροζ απόχρωση) !

Ας μείνω όμως στο γεγονός ότι μετά από πολύ σκέψη έχω καταλήξει ότι μπορεί το youtube να με έχει κάνει περισσότερο καταναλωτική αλλά πρέπει να τονίσω και την άλλη πλευρά των πραγμάτων, ότι πολλές φορές παρακολουθώντας youtubers που ταιριάζει η επιδερμίδα μου με την δικιά τους με έχουν αποτρέψει από το να αγοράσω καλλύντικά που θα μου φαινόντουσαν εντελώς άχρηστα! Στο κάτω κάτω δεν στο επιβάλλει και κανένας να τα αγοράσεις, έτσι ψηφίζω ναι στο Youtube γιατί μπορεί πολλές φορές να μας μας παρασύρει αλλά άλλες τόσες είναι ο καλύτερος τρόπος να το συμβουλευτείς (φυσικά αναφέρομαι μόνο σε είδη ομορφιάς και ένδυσης)! Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω αν σας αρέσουν τέτοιου είδους posts γιατί έχω πολλά προϊόντα ακόμα να σας δείξω, περιμένω τα σχόλια σας αν θέλετε να υπάρξει συνέχεια!

Xxx



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου