Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

September Favorites


Να' μαι ξανά εδώ, να σας γράψω για τα αγαπημένα και αυτά που χρησιμοποίησα περισσότερο τον Σεπτέμβριο! Νιώθω πραγματικά ότι αυτός ο μήνας διήρκεσε μία μέρα, δεν ξέρω γιατί αλλά μου φάνηκε ότι πέρασαν πολύ μα πάρα πολύ γρήγορα οι μέρες! Δεν μπορώ να πω ότι χρησιμοποίησα πολλά πράγματα καθώς βρισκόμουν ακόμη σε "mood" διακοπών οπότε το μακιγιάζ μου ήταν απλό
, από την άλλη η περιποίηση προσώπου ήταν ακόμη πιο λιτή και αυτό διότι μ'επισκέφθηκε η ακμή! Ναι και όμως στα 20 εμφάνισα ακμή, ευτυχώς όμως δεν πρόκειται για βαριά μορφή ακμής αφού έχω το πολύ 2-3 σπυράκια και τώρα με την θεραπεία που ακολουθώ η επιδερμίδα μου είναι πιο καθαρή από κάθε άλλη φορά! Παρ' όλα αυτά πάμε να σας δείξω τα αγαπημένα μου για τον Αύγουστο...

Star Makeup - Dior 

Ας ξεκινήσουμε από την βάση του προσώπου, μέχρι τώρα η επιδερμίδα μου ήταν έξτρα έξτρα λιπαρή, οπότε και τα foundations που χρησιμοποιούσα πρόσεχα πάντα να μου προσφέρουν όσο περισσότερο ματ αποτέλεσμα γινόταν και το αγαπημένο μου ήταν αυτό της Mac το Prolonwear Compact Foundation! Από την μέρα όμως που ξεκίνησα τη θεραπεία για ακμή- χάπια και κρέμα- η επιδερμίδα μου έκανε στροφή 360 μοιρών, έγινε πολύ ξηρή σε τέτοιο σημείο να με πονάει φοβερά! Έτσι μετά από λίγο ψάξιμο σκέφτηκα να δοκιμάσω το καινούριο makeup της Dior το Star στην απόχρωση 032! Ότι και να πω είναι λίγο, είναι φανταστικό, απλώνει τέλεια και δίνει ένα πολύ ωραίο φυσικό αποτέλεσμα! Αυτό που μου άρεσε ακόμη περισσότερο είναι ότι δεν μπουκώνει την επιδερμίδα και σου δίνει την αίσθηση ότι την αφήνει να αναπνεύσει, ακόμη και στα σημεία που είμαι πολύ ξηρή, δηλαδή γύρω από τα μάτια, κοντά στο στόμα και στην μύτη δεν ξέρω πώς αλλά το συγκεκριμένο makeup το καλύπτει! Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι κάνει αυτό που υπόσχεται δηλαδή, να δίνει λάμψη στην επιδερμίδα! Ένα αρνητικό ότι είναι κάπως ακριβό, δηλαδή στα 49,40 ευρώ αν όμως επωφεληθείς από κάποια έκπτωση θα το βρεις γύρω στα 37 ευρώ, πιστεύω ότι τα αξίζει τα χρήματα αλλά σίγουρα μπορείς να βρεις και κάτι πιο οικονομικό να το αντικαταστήσεις! Αν με ρωτάς αν θα το ξανά έπαιρνα όσο "υποφέρω" από αυτή την ξηρότητα αν δεν έβρισκα κάτι άλλο Ναι γιατί όχι αλλά αν η επιδερμίδα μου γίνει τόσο λιπαρή όσο πριν λίγο καιρό σου λέω με βεβαιότητα όχι!

L.A. Girl - Mac 

Από κραγιόν αυτό το μήνα δεν έχω αποχωριστεί από τα L.A. Girl τα elude,peony και whimsical και το Relentlessly Red από Mac ! Τα πρώτα μπορείτε να τα βρείτε μόνο από Ebay μιας και Ελλάδα δεν υπάρχουν! Δεν έχω να πω κάτι ιδιαίτερο για την υφή τους, αυτό που μου άρεσε είναι αποχρώσεις τους και λατρεύω το άρωμά τους, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο ούτε μυρίζει έντονα απλά εμένα μου θυμίζει μέντα και οποιοδήποτε προϊόν χειλιών μυρίζει έτσι μου βγάζει μια φρεσκάδα και μετά το αγαπώ!Τα παραγγέλνεις είτε μεμονωμένα είτε σε πακέτο των έξι και η τιμή τους είναι 15 ευρώ περίπου με μεταφορικά! Τώρα για το Relentlessly Red όσες είστε Mac maniac και δεν το έχετε πρέπει οπωσδήποτε να το αποκτήσετε, η απόχρωση του αν το δεις από μακριά σου μοιάζει με κόκκινο αν το παρατηρήσεις πιο καλά όμως βγάζει και λίγο φούξια, το τελείωμα του είναι matte τραβάει λίγο αλλά και μόνο για την απόχρωση αξίζει να το έχετε στην συλλογή σας!

Nyx Lipliners

Το τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μια μανία με τα προϊόντα της Nyx, αν μπορούσα θα τα είχα παραγγείλει όλα, τελευταίο απόκτημα μου είναι τα μολύβια χειλιών που παρήγγειλα από Ebay! Ερχόταν σε ένα πακετάκι με 12 μολύβια χειλιών γύρω στα 16 ευρώ(χωρίς μεταφορικά που είναι κάπου στα 5 ευρώ), δεν έχω κάποια αγαπημένη απόχρωση γιατί χρησιμοποιώ διαφορετική κάθε μέρα! Ωστόσο έχουν τόσο καλή απόδοση όσο και διάρκεια και θεωρώ ότι για τα λεφτά που δίνεις είναι ίσως και 10 φορές καλύτερα!

Body Creme Peony & Blush Suede - Jo Malone

Πάμε τώρα και στο τελευταίο προϊόν για σήμερα (σας είπα έχω ελάχιστα να σας δείξω) είναι μια κρέμα σώματος από Jo Malone η Peony & Blush Suede, αααχχχ τι να σας λέω με το που τη μυρίσεις σου έρχεται στο μυαλό ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό, ακριβό και εκλεπτυσμένο άρωμα! Δεν βρίσκω κάποιο τρόπο να σας περιγράψω το άρωμά του σας λέω όμως με σιγουριά ότι μπορεί να το αγαπήσει και κάποιος που δεν προτιμά τα floral αρώματα, θυμίζει αρκετά κάτι από λουλούδια αλλά δεν είναι τόσο ανάλαφρο όπως τα υπόλοιπα λουλουδάτα αρώματα! Όσο αφορά την διάρκεια, σε βγάζει ασπροπρόσωπη σίγουρα ένα οχτάωρο πιστεύω πολύ περισσότερο από το αντίστοιχο άρωμα, παρ' όλα αυτά θα ήθελα και το άρωμα για να τελειοποιήσω το συνδυασμό! Είναι αρκετά ακριβή για κρέμα σώματος (κάπου στα 65 ευρώ και με την έκπτωση στα 49 ευρώ) σίγουρα δεν είναι μια κρέμα σώματος που θα τη βάζεις για να ενυδατώνεις την επιδερμίδα σου αλλά για να αντικαταστήσεις το άρωμα σου!


Αυτά είχα να σας δείξω, ελάχιστα αλλά πραγματικά είναι τα μοναδικά που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα! Θα τα πούμε πολύ σύντομα σε ένα καινούριο post που πιστεύω θα σας ενδιαφέρει πολύ, που ξέρεις μπορεί να είναι και κάτι για σένα!

Xxx

2 σχόλια: