Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Express Gold With Bilberry Apivita Scrub - Review


Πάει λίγος καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση αλλά ο ελεύθερος χρόνος μου είναι πραγματικά πολύ ελάχιστος τους τελευταίους μήνες, έτσι κατέληξα ότι το post που θα ανεβάσω μετά από ένα μήνα αποχής να μιλάει για ένα προϊόν που πραγματικά να με έχει αφήσει έκπληκτη από το αποτέλεσμα του! Μπορεί να μην έγραφα στο blog αλλά παρακολουθούσα καθημερινά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αντιλήφθηκα ότι έχει προκληθεί μεγάλος "σάλος" γύρω από την καινούρια κρέμα απολέπισης της Apivita με μύρτιλλο! Οπότε ήταν αδιανόητο το γεγονός θέλω να πω να καταφέρω να αντισταθώ και να μην την αγοράσω και τελικά άξιζε το κόπο! Καταρχήν είναι απολεπιστική κρέμα για λάμψη, όπου υπόσχεται να κρατήσει μακριά την θαμπή όψη και να προσφέρει πιο λεία επιδερμίδα! Αν και δεν καπνίζω καθόλου βρίσκομαι καθημερινά σε περιβάλλον με πολλούς καπνιστές, έτσι πολλές φορές το πρωί όταν ξυπνάω -αν και το βράδυ που έχει περάσει έχω καθαρίσει πολύ καλά το πρόσωπο μου- μου νιώθω ότι η επιδερμίδα μου έχει ένα "στρώμα" από υπολείμματα καπνού και αρκετές φορές δείχνει πιο κουρασμένη απ' ότι θα έπρεπε! Γι' αυτό το λόγο μ' αρέσει να απολεπίζω περισσότερο από δύο φορές την εβδομάδα που πρέπει κανονικά την επιδερμίδα μου, έτσι προσπαθώ να βρίσκω απολεπιστικά που δεν είναι πολύ "σκληρά" και την τραυματίζουν! Η απολεπιστική κρέμα της Apivia σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να τη χαρακτηρίσεις ως ένα πολύ "σκληρό" scrub παρόλα αυτά κάνει πολύ καλά τη δουλεία της λόγω των συστατικών που έχει όπως το συνδυασμό των ήπιων οξέων φρούτων, -που ανεπιφύλακτα εγγυώνται την καλύτερη απολέπιση της επιδερμίδας- αμυγδάλου και jojoba! Επίσης θέλω να πω ότι αν και ακολουθώ θεραπεία για ακμή  και έχω αρκετά ενεργά σπυράκια το συγκεκριμένο σκραμπ δεν μου τα ερέθισε ούτε στο ελάχιστο, αντίθετα μάλιστα νιώθω ότι υποχώρησαν κάπως! Αλλά εκτός από όλα αυτά που υπόσχεται να προσφέρει στην επιδερμίδα σου αυτή η απολεπιστική κρέμα, έχει και κάτι ακόμη που έχω λατρέψει και αυτό είναι το άρωμά της, τι να πω είναι μαγευτικό! Αλήθεια είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινάς την μέρα σου, αφού ο συνδυασμός των ευεργετικών συστατικών του scrub μαζί με τη μυρωδιά του μύρτιλου σου προσφέρει μια ενέργεια και ζωντάνια που θα σε συντροφεύει για αρκετές ώρες! Αυτή ήταν η εμπειρία μου από την συγκεκριμένη απολεπιστική κρέμα με μύρτιλλο της Apivita και είναι απόλυτα θετική!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου