Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Kisses So Many Kisses...


Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή ότι δεν μπορoύσε να υπάρξει βόλτα στα μαγαζιά χωρίς να περάσουμε έστω και για δυο λεπτά από κάποιο Hondos Center για να πάρω "liposan" -ναι δεν ήξερα ότι τα λένε lip balms- και πριν προλάβουμε να επιστρέψουμε σπίτι τα είχα χαλάσει!Έκανα και εγώ

αυτό το κλασσικό που κάνουν όλα τα κοριτσάκια μόλις πιάσουν στα χέρια τους κραγιόν, το ανοίγουν μέχρι τέρμα πάνε να το βάλουν στα χειλάκια τους  και αυτό σπάει και μετά κλάματααα και "Μαμά θα μου πάρεις άλλο?"... Κάπως έτσι και τώρα στα είκοσι και όχι στα πέντε μια βόλτα στα μαγαζιά σημαίνει και ένα καινούριο lip balm με την διαφορά ότι τώρα δεν το έχω χαλάσει μέχρι να επιστρέψω σπίτι! Δεν μπορείς να αρνηθείς όμως ότι είναι απαραίτητα ειδικά τώρα το χειμώνα όπου τα χείλια "σκάνε" από το κρύο, πάμε για αυτό να σας δείξω αυτά που προτείνω εγώ!

  • Liposan 
Δεν υπάρχει νομίζω γυναίκα ακόμη και άντρας που να μην έχει πάρει τουλάχιστον ένα lip balm της συγκεκριμένης εταιρείας! Είναι σίγουρα από τα καλύτερα στο είδος τους, μιας και έχουν μια τεράστια γκάμα για να διαλέξεις ανάμεσα σε μυρωδιά και περίσταση που το χρειάζεσαι! Το δικό μου αγαπημένο όταν ήμουν μικρή ήταν το ροδάκινο που σήμερα δεν υπάρχει γι' αυτό αγαπώ εξίσου αυτό που μυρίζει φράουλα!

  • Apivita  
Από την συγκεκριμένη εταιρεία έχω μόνο ένα, όχι γιατί δεν μου αρέσουν αλλά επειδή πρώτη φορά τα δοκίμασα φέτος το καλοκαίρι! Συγκεκριμένα αυτό που έχει δείκτη προστασίας και με λίγα λόγια το αγαπώ! Έχουν πολύ ωραία βουτυρένια υφή και μου αρέσουν τόσο πολύ οι μυρωδιές του που σε αντίθεση με όλα τα άλλα μου θυμίζουν κάτι πολύ αγνό,φυτικό κάτι φτιαγμένο μόνο με προϊόντα που βγάζει η γη! Και να τονίσω ότι κάνει θαύματα στα σκασμένα χείλια!

  • The Body Shop 
Τι να πει κανείς για τα αυτά τα lip balms, ας ξεκινήσω από την υφή, πιο βουτυρένια δεν θα βρεις και πάμε τώρα στις μυρωδιές! Είναι να τρελαίνεσαι ένα και για κάθε μήνα του χρόνου, καθώς ότι σειρά υπάρχει για το σώμα έχει ταυτόχρονα και το ιδιο lip balm, έτσι για να είσαι οργανωμένη! Το δικό μου αγαπημένο είναι το λεμόνι, ξέρεις μου θυμίζει εκείνα τα βράδια που ετοιμάζεσαι να πας για ύπνο και εκεί που δεν το περιμένεις νάτο το τηλέφωνο από αυτόν να κατέβεις για λίγο...

  • Nivea 
Δεν υπάρχουν απ'ότι ξέρω στην Ελλάδα αλλά ο μόνος λόγος που τα αναφέρω είναι επειδή μ'αρέσουν τόσο πολύ....! Πραγματικά αφήνει τόσο απαλά τα χείλια και μ΄αρέσει πολύ να τα τοποθετώ πρίν απόν κάποιο ματ κραγιόν ώστε να μην ξεραίνονται τα χείλια μου! Αν θέλετε να τα δοκιμάσετε μπορείτε είτε να τα παραγγείλετε από εξωτερικό είτε να βρείτε παρόμοια αφού τα βγάζει και η εταιρεία liposan!

  • Korres
Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι έχουν απίστευτη υφή, όπως επίσης ότι κάνουν πολύ καλή δουλειά  όμως έχω μια παραξενιά, δεν μου αρέσει να έχουν χρώμα τα lip balms! Αν πάλι είσαστε ακριβώς το αντίθετο από μένα δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ αφού τα lip balms του κορρέ απλά θα τα λατρέψετε!

  • Maybelline
Νομίζω ότι πέρυσι είχε επικρατήσει ένας χαμός με τα baby lips της maybelline, αφού έχουν αρκετά χρόνια που έχουν βγει στην Αμερική αλλά εδώ στην Ελλάδα τα γνωρίσαμε μόλις πέρυσι και ακόμη όχι όλη την συλλογή! Εδώ μπορείτε να τα βρείτε σε έξι διαφορετικές αποχρώσεις οι 3 από αυτές είναι άχρωμες και υπόλοιπες αφήνουν ελάχιστο χρώμα στα χείλια! Αν ανήκετε στην κατηγορία εκείνων την γυναικών που λατρεύουν τις όμορφες,χρωματιστές και χαριτωμένες συσκευασίες τότε τα συγκεκριμένα δεν πρέπει να λείπουν από την συλλογή σας!

Είναι αμέτρητα και όλα χαριτωμένα και αν σ' αρέσουν δεν μπορείς να περιοριστείς μόνο σε ένα γι' αυτό θα σου πώ άλλα λίγα που μ' αρέσουν όπως αυτά της clarins,mythos,mac και essence! Μου θυμίζουν κάτι από την παιδική μου ηλικία όπως επίσης μου χαρίζουν απαλά στο άγγιγμα χείλια γι' αυτούς και μόνο τους δύο λόγους μπορώ να τα λατρέψω! Όπως καταλάβατε έχω μια αδυναμία στα lip balms πείτε μου εσάς σας αρέσουν και αν δεν σας αρέσουν τώρα κάποτε ίσως παλιά? Περιμένω τα μηνύματά σας...

Xxx





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου