Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Mi-mi or Memebox Special #23 Girls Night Out - Unbox



Νομίζω λίγο πολύ όλες θα έχετε δει, διαβάσει, ακούσει για το κορεάτικο συνδρομητικό κουτάκι Memebox!Πρόκειται για ένα συνδρομητικό κουτί ομορφιάς από την Κίνα, και πιο συγκεκριμένα περιέχει μέσα προϊόντα που έχουν πολύ μεγάλη ζήτηση  στην Ασία!Να σας πω λίγα λόγια όμως για αυτά τα κουτιά, έχει δυο κατηγορίες κουτιών τα Memebox που έχουν μέσα 4-7 full-sized  προϊόντα και τα Superbox που μέσα έχουν προϊόντα ανάλογα με το θέμα κάθε κουτιού όπως για παράδειγμα, προϊόντα μόνο για μαλλιά ή υπάρχει κουτί με θέμα το Halloween και εννοείται πολλά ακόμη!Το δικό μου κουτάκι ανήκει στην πρώτη κατηγορία!Θέλω να σας πω ότι δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή το συγκεκριμένο θέμα κουτιού αλλά δυστυχώς τα υπόλοιπα που είχαν αρχίσει οι αποστολές είχαν γίνει sold-out!Τι εννοώ όμως όταν λέω "είχαν αρχίσει οι επιστολές", τα συγκεκριμένα κουτιά πρωτα απ΄όλα δεν είναι μηνιαία, συνεχώς βγαίνουν καινούρια, αλλά οι αποστολές των κουτιών ξεκινάνε πιο μετά από την μέρα που έχουν βγει πιο συγκεκριμένα μπορεί και ενάμιση μήνα πιο μετά!Και θα μου πεις τώρα και γιατί να τα παραγγείλω τότε κατευθείαν με το που βγουν και θα σου πω τον πιο απλό λόγο, γιατί γίνονται ανάρπαστα!Να σας πω ότι το κουτάκι μου ήρθε σήμερα -το είχα παραγγείλει ακριβώς πριν 17 ημέρες- και ακόμη δεν έχω προλάβει να δοκιμάσω τα προϊόντα που έχει μέσα οπότε η άποψή μου θα προέρχεται από μια γρήγορη ματιά!Το κουτί που παρήγγειλα εγώ έχει μέσα προϊόντα που είναι κατάλληλα για να τα έχεις παντού μαζί σου σε μια βραδινή έξοδο ή θα που θα τα χρειαστείς για να προετοιμαστείς κατάλληλα για αυτή!

1. Kskin Bulgarian Rose Perfume Pink Angel (10ml-full size $12)

Από τον τίτλο θα έχετε καταλάβει ότι πρόκειται για άρωμα,μυρίζει αρκετά ωραία κυριαρχεί φυσικά το τριαντάφυλλο είναι λίγο πιο βαρύ απ' ότι θα ήθελα αλλά μου άρεσε!Η συσκευασία του είναι γυάλινη και έχει μορφή roll on και όχι spray όπως έχουμε συνηθίσει,νομίζω ότι είναι η κατάλληλη συσκευασία για να το παίρνεις πάντα μαζί σου μιας και πιάνει λίγο χώρο!

2. Forest Story Water Essence Hair Perfume Soft Soap Fragrance (100ml-full size $3)

Όπως λέει και στο καρτελάκι που περιέχει μέσα το κουτί -μια μικρή παρένθεση όλα τα προϊόντα είναι στα κορεάτικα οπότε υπάρχει μέσα στο κουτάκι μια καρτέλα στα αγγλικά με αναλυτική περιγραφή του από το κάθε προϊόν και και τον τρόπο χρήσης όπως και την τιμή του εκτός κουτιού- συνεχίζω, χρειάζεται μόνο ένα ψέκασμα ώστε να προσφέρει ενυδάτωση και να διώξει μακριά τις μυρωδιές από τσιγάρο ή φαγητό!Λοιπόν μου άρεσε το άρωμά του είναι πολύ φρέσκο και ελαφρύ!

3. Α.m.oK cosmetics N.S.M. Soft Moose Waterproof Liquid Line (3gr-full size $18)

Πρόκειται για σκιά σε υγρή μορφή όμως η συσκευασία της ξεγελάει και θυμίζει lipgloss, η απόχρωση της είναι ιδιαίτερη αφού στην αρχή φαίνεται για καφέ αλλά  αφού απλωθεί βγάζει μοβ ιριδισμούς!Νομίζω ότι τώρα που πλησιάζει ο χειμώνας ως βάση για smokey-eyes θα είναι αρκετά ενδιαφέρον ή και μόνη της φυσικά!

4. Secret-Stargirl S-Style 2set (full size $11)

Λοιπόν αυτό που με ενθουσίασε και λιγότερο είναι οι ψεύτικες βλεφαρίδες και αυτό επειδή το συγκεκριμένο σχέδιο είναι αρκετά ψεύτικο, μου θυμίζουν κάτι από κινούμενα σχέδια!Νομίζω ότι δεν θα τις χρησιμοποιήσω, θα τις δοκιμάσω τουλάχιστον και αν δω ότι όντως δεν μου αρέσουν θα τις κόψω ώστε να δημιουργήσω τουφάκια ώστε να τις χρησιμοποιώ στις γωνίες των ματιών για cat look!

5. Croquis Dual Concealer (8.1gr-full size $32)

Η αλήθεια είναι ότι φοράω concealer πολύ σπάνια, δεν έχω μαύρους κύκλους οπότε  πιστεύω ότι βαραίνω το πρόσωπο μου όταν φοράω αλλά το συγκεκριμένο τουλάχιστον για μένα ως απόχρωση ταιριάζει περισσότερο για illuminator οπότε έτσι σίγουρα θα μου φανεί πολύ χρήσιμο! Ενθουσιάστηκα όμως περισσότερο επειδή από την μια πλευρά είναι concealer αλλά από την άλλη πλευρά είναι κάτι σαν foundation με concealer ιδανικό για έξτρα κάλυψη σε σπυράκια και κοκκινίλες!Τέλειο!!!

6. Α.m.oK. cosmetics N.S.M. Special Nail Lacquer (15ml-full size $10)

Όχι ένα αλλά δύο, πολύ ωραία μανό, ωραία σύσταση -για διάρκεια δεν ξέρω- και άκρως καλοκαιρινά χρώματα το ένα φούξια και το άλλο πορτοκαλί!

7. Kepaclub Maxi Lip Tint Glow (3.5gr-full size $23)

Νομίζω δεν σας έχω αναφέρει ποτέ την εμμονή μου με τα κραγιόν, είναι το προϊόν ομορφιάς που αγοράζω περρισότερο και όσα και αν έχω ποτέ δεν μου φαίνονται αρκετά!Λοιπόν το συγκεκριμένο κραγιόν εκτός από την τέλεια υφή που έχει και το υπέροχο καρπουζί χρώμα του, προσφέρει ενυδάτωση και διώχνει τα νεκρά κύτταρα!Στο καρτελάκι γράφει ότι κρατάει αρκετή ώρα και ακόμη και αν φύγει αφήνει ένα ωραίο φυσικό χρώμα στα χείλια!

Αυτά...7 full size προϊόντα νομίζω είναι πολύ καλά για ένα κουτί που στοίχιζε μόλις 23$ και η αποστολή 6,99$, δηλαδή συνολικά 29,99$! Για το μόνο που απογοητεύτηκα είναι ότι κατέφυγα σε μια ασιάτικη εταιρεία για να παραγγείλω ένα συνδρομητικό κουτί μιας και αυτά που έχουμε στην Ελλάδα ελάχιστες φορές με έχουν αφήσει ευχαριστημένη και το κόστος τους θεωρώ ότι είναι αρκετά υψηλό αν σκεφτείς ότι περιέχει μέσα μόνο δείγματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου