Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Estee Lauder Self-Tan Review


Ζούμε σε μία από τις ομορφότερες χώρες του κόσμου,χωρίς αμφιβολία!Τους περισσότερους μήνες του χρόνου έχουμε ζέστη άρα και ήλιο άρα μπορούμε εύκολα να αποκτήσουμε αυτό το χρυσαφένιο χρώμα που πολλοί βόρειοι λαοί ζηλεύουν!



Τι γίνεται όμως όταν οι καθημερινές υποχρεώσεις δεν μας επιτρέπουν να επισκεπτόμαστε όσο συχνά θέλουμε την παραλία? Ευτυχώς για εμάς υπάρχουν αρκετά προϊόντα που μπορούν να μας χαρίσουν ηλιοκαμένη επιδερμίδα χωρίς να εκθέτουμε με τις ώρες το δέρμα μας στον ήλιο!Αγαπάω τον ήλιο και την ηλιοθεραπεία και πολλές φορές έχω καταφύγει σε άλλες μεθόδους για να αποκτήσω ακόμη πιο σοκολατένιο μαύρισμα από αυτό που μου προσφέρει ο ήλιος αλλά μέχρι τώρα δεν έχω μείνει ευχαριστημένη και το πιο σημαντικό νιώθω ότι καταπονώ την επιδερμίδα μου άσκοπα!Ώσπου δοκίμασα διάφορες κρέμες μαυρίσματος!Έχω δοκιμάσει αρκετές από high end brands μέχρι όχι και τόσο γνωστές πολλές με άφησαν απόλυτα ευχαριστημένη και άλλες όχι τόσο!Μέχρι που δοκίμασα την Estee Lauder Bronze Goddess Self-Tan με δύο λέξεις είναι τέλεια...Χαρίζει πολύ όμορφο χρώμα,φυσικό και αν προσέξεις λίγο στην εφαρμογή ξεχάστε τους λεκέδες που κάνουν άλλες κρέμες μαυρίσματος!Τουλάχιστον σε εμένα δίνει ακριβώς το ίδιο χρώμα που που θα αποκτούσα και από έκθεση στον ήλιο!Και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι και το χειμώνα δεν θα την αποχωριστώ!Τώρα το καλοκαίρι αν και πάω στην παραλία την χρησιμοποιώ αρκετά συχνά αφού κάνει ακόμη πιο έντονο το μαύρισμα μου!Σχεδόν πάντα προτού την εφαρμόσω κάνω ένα scrub σώματος και έπειτα βάζω πρώτα μια ενυδατική γιατί μου έχουν πει ότι το αποτέλεσμα μετά θα είναι πιο ομοιόμορφο!Έχει πολύ ελαφριά υφή,και σας προτείνω να την εφαρμόζετε λίγη ώρα πριν τον ύπνο και τέλος να προτιμάτε σκουρόχρωμα ρούχα λίγο μετά την εφαρμογή για να αποφύγετε τυχόν ανεπιθύμητους λεκέδες!
Η τιμή της είναι σχετικά καλή σε συνδυασμό με το μέγεθός της!Αν ψάχνετε και εσείς ένα τέτοιο προϊόν σας προτείνω να την δοκιμάσετε και είμαι σίγουρη ότι θα σας αφήσει πάρα πολύ ευχαριστημένους!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου