Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Inatural haul-unboxing


Γειάαα σας, δεν ξερω σε πιο μέρος βρίσκεστε αλλά στην Αθήνα που είμαι εγώ έχει αφόρητη ζέστη!!!Τέλοσπαντων ας το ξέχασουμε αυτό και πάμε στα δικά μας! Εδώ και καιρό ήθελα να ψωνίσω μερικά πράγματα απο το φαρμακείο και σκέφτηκα τι καλύτερο από το κάνω την αγορά αυτή μέσω internet!



Έτσι και αλλιώς όσους έχω ρωτήσει έχουν μείνει πολύ ευχαριστημένοι και έπειτα οι τιμές έχουν πολύ μεγάλη διαφορά(εγώ κερδισα περίπου είκοσι ευρώ)!! Πήρα τέσσερα πραγματάκια από τα οποία μόνο το ένα έχω ξαναδοκιμάσει!



Bio Oil
Μα ποιός δεν το έχει πάρει πια, νομίζω και χώρις να το χρειάζεσαι τόσα που έχουμε ακούσει για αυτό μόνο και μόνο από περιέργεια θα το αγοράσουμε! Εγώ η αλήθεια είναι ότι το χρειάζομαι για μία τομή,θέλω να πιστεύω ότι την επόμενη φορά που θα σας γράψω για αυτό να έχω μονο θετικά! Για να δούμε...

Apivita, αντιηλιακή με χρώμα spf 30
Εξίσου έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και τα πιστεύω χωρίς δεύτερη σκέψη! Καταρχήν όλα τα προιόντα της apivita ταιριάζουν πολύ καλα στην επιδερμίδα μου,δεύτερον ειναι ελληνική εταιρεία και τελος δεν ξερω για εσάς αλλα εμένα είναι μία από τις αγαπημένες μου μάρκες καλλυντικών!

Apivita cleansing, με ελιά και λεβάντα
Αυτό είναι και το προιόν που έχω αγοράσει ξανά,δεν ξέρω και εγώ πόσες φορές! Ότι και να πώ είναι λίγο, μυρίζει τόσο φρέσκα,τόσο καθαρά, αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή,τόσο ωραία! Γενικά μόνο θετικά έχω για αυτό το προιόν αν δεν το έχετε πάρει να το δοκιμάσετε όπωσδηποτε!

Κορρες λάδι μαυρίσματος spf10
Είναι πρώτη φορά που θα το δοκιμάσω, δεν ξέρω αν βοηθάει και επιταγχύνει το μαύρισμα αλλα πιστεύω οτι θα μου αρέσει! Μυρίζει πολύ ωραία,καλοκαιρινά και το χρώμα του είναι καφέ! Το μόνο για να πώ την αλήθεια που αρνητικό μέχρι τώρα γιατί λερώνουν τα μαγιό και συνήθως πέρνω διάφανα λάδια αλλα ήθελα πάρα πολύ να το πάρω γιατί πιστεύω οτι θα το λατρέψω και είναι τουΚορρέ!!! Πολύ σημαντικό!!!!

 Ααα ξέχασα να σας γράψω τα παρήγγειλα απο το inatural, μ'άρεσε πάρα πολύ το site τους! Πολύ καλά σχεδιασμένο, οργανωμένο γενικά από την αρχή είχα καταλήξει οτι θα παραγγείλω απο το συγκεκριμένο site! Μέσα είχε και κάποια δειγματάκια, το εκτίμησα πάρα πολύ γιατί στα κανονικά φαρμακεία χωρίς να ζητήσεις αποκλείεται να σου δώσουν! 
Και τέλος σκέφτομαι εδώ και αρκετό καιρό να πάρω την aqua vita για λιπαρές επιδερμίδες, αν την έχετε δοκιμάσει πείτε μου πως σας φάνηκε και αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι κατά πόσο αφήνει μάτ την επιδερμίδα;; Περιμένωω τις γνώμες σας θα με βοηθήσετε πολύ!!!

Xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου