Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

July Favorites


Τελείωσε και ο Ιούλιος δυστυχώς αλλά μην πτοείστε έχουμε ακόμη έναν υπέροχο καλοκαιρινό μήνα!Φαντάζομαι ότι και για πολλές από εσάς(εμάς) θα αρχίζουν και οι διακοπές  οπότε τι άλλο θέλουμε...Πάμε στα δικά μας, λοιπόν θα σας πω τι αγάπησα και τι χρησιμοποίησα περισσότερο αυτό το μήνα!




Skincare Products


Hydrovit Anti - Acne Cream and Lotion
Αν και η επιδερμίδα μου είναι πολύ λιπαρή δεν είχα ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα με σπυράκια μόνο με μαύρα στίγματα ως τον χειμώνα που μας πέρασε!Δεν θυμάμαι ούτε μια μέρα τους τελευταίους έξι μήνες που να ξύπνησα και να μην είχα ούτε ένα τόσο δα μικρό σπυράκι!Πραγματικά δεν θυμάμαι πόσες κρέμες δοκίμασα για την καταπολέμηση τους αλλά καμία δεν στάθηκε άξια...Και μετά ήρθε η Hydrovit!Έχει πολύ απαλή υφή,η μυρωδιά της είναι λίγο παράξενη(σε πολλούς μπορεί να μην αρέσει)και αφού την εφαρμόσεις χαρίζει ένα ματ αποτέλεσμα στην επιδερμίδα(πολλές φορές την χρησιμοποιώ και σαν primer-και σε αυτό τον τομέα απλά τέλεια-)! Από την πρώτη κιόλας μέρα είδα διαφορά,το δέρμα μου ηρέμησε,τα σπυράκια εξαφανίστηκαν και το πιο απίστευτο ελαττώθηκαν τα μαύρα στίγματα!Η λοσιόν απλά έρχεται να συμπληρώσει τις θαυματουργές ιδιότητες της κρέμας!
                                                                            
Apivita Cleansing July Favorites
Ασφαλώς πρόκειται για τον αφρό καθαρισμού της Apivita με ελιά και λεβάντα τι να πω για αυτό το καθαριστικό απλά τέλειο!Δείτε εδώ 

Makeup

Mac Paintpot Prolonwear-Grounwork
 M'αρέσουν πάρα πολύ οι υγρές σκιές και ακόμη περισσότερο αυτές της mac (γενικά έχω μια ψύχωση με την mac)!Αν μου έλεγε κάποιος πάρε μόνο ένα πράγμα μαζί σου στις διακοπές σίγουρα θα ήταν το συγκεκριμένο paintpot!Η απόχρωση του είναι τέτοια που του επιτρέπει να φορεθεί και μόνο του!Είναι ένα καφέ που βγάζει ένα φυσικό αποτέλεσμα άλλα με τα shimmer που έχει μέσα τονίζει τα μάτια και κάνει το βλέμμα πολύ λαμπερό!Εμένα μου αρέσει να την συνδυάζω με την Cranberry!

YSL Lispstick 
Μιλάω για την απόχρωση 52, είναι ένα κοραλορόζ χρώμα και με μια λέξη είναι καλοκαίρι, όσο πιο σκουρόχρωμη επιδερμίδα τόσο πιο ωραίο δείχνει!Έχει πολύ ωραία υφή και πολύ καλή διάρκεια!

Mac Pigment - Tan 
Ξανά  mac τι να κάνω!Αχ είναι τέλειο πάλι άκρως καλοκαιρινό,να σας πω την αλήθεια μου σπάνια βρίσκω να το συνδυάσω με κάτι το χειμώνα αλλά τώρα το καλοκαίρι δεν χορταίνω να το φοράω!Είναι μπρονζέ,λίγο χρυσό και βγάζει και κάτι απο ροζ γλυκό!Εμένα μου θυμίζει ροζ χρυσό!Άλλες φορές την φοράω σε όλο το κινητό βλέφαρο και την σβήνω στην κόγχη με κάποιο ματ καφέ χρώμα και άλλες φορές όταν δεν θέλω κάτι τόσο λαμπερό απλά βάζω στην μέση του ματιού  ελάχιστη ποσότητα ίσως πάνω από κάποια άλλη σκιά!

Body Care Products 

Victoria Secret - Coconut Body Creme and Body Mist 
Είναι μια μυρωδιά που την φοράω τα τελευταία δύο χρόνια και την υπερλατρέυω!Νομίζω ότι δεν υπάρχει ωραιότερη κολόνια,κρέμα,άρωμα από αυτή και μέχρι σήμερα δεν την έχω βαρεθεί!Το άρωμα της είναι όσο ελαφρύ και βαρύ πρέπει και είναι από τις μυρωδιές που όταν τις μυρίσεις ψάχνεις να βρείς ποιος το φοράει!Πολύ βασικό είναι ότι διαρκεί αρκετή ωρα το άρωμα και σε συνδυασμό με το body mist δεν θα σας εγκαταλείψει εύκολα!Τέλος είναι πολύ ενυδατική και αν και είναι παχύρευστη απορροφάται σχεδόν κατευθείαν!

Body Shop - Strawberry Sorbet 
Τις τσίχλες τις bubbaloo με γεύση φράουλα τις θυμάστε??? Εεε έτσι αριβώς μυρίζει και αυτή η κρέμα!Είναι τόσο δροσερή που δεν το φαντάζεστε!Τα λέει όλα και το όνομά της έτσι και αλλιώς (ειδικά αν την βάλεις στο ψυγείο)!Εμένα μου αρέσει να την φοράω τις μέρες που έχω πάει θάλασσα και επειδή νιώθω πολύ ζεστή και αφυδατωμένη την επιδερμίδα μου αυτή η κρέμα μου προσφέρει όλα αυτά που χρειάζομαι!Δηλαδή ενυδάτωση και δροσιά!Το μόνο που δεν με άφησε πολύ ευχαριστημένη ήταν η διάρκεια της μυρωδιάς που δεν κρατάει καθόλου ( και είναι τόσο ωραία)!

Αυτά ελπίζω να σας άρεσαν,καλές διακοπές σε όλους και εύχομαι αυτός ο μήνας για όλους να είναι ο πιο όμορφος του καλοκαιριού!

Xxx

2 σχόλια:

  1. Υπέροχα αγαπημένα!! Ο αφρός καθαρισμού της Apivita είναι σταθερή αξία στην περιποίηση της επιδερμίδας μου εδώ και αρκετά χρόνια και τον λατρεύω!! Έχω ξεχωρίσει επίσης τα νέα body sorbets των TBS! Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ το mango και θέλω σύντομα να δοκιμάσω και το moringa! Σου στέλνω τα φιλιά μου xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σου αρέσουν! Και εγω το moringa ήθελα να δοκιμάσω αλλα δυστυχώς ειχε τελειώσει! Φιλακιααα😘💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή