Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Shiny Hair with montibel-lo - Gold Oil Essence Review


Επιτέλους Χριστούγεννα, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο αγαπάω αυτή την εποχή του χρόνου. Έχω συνδυάσει τα Χριστούγεννα με κάτι πολύ φωτεινό, λαμπερό και πολύ glitter, με λίγα λόγια μια γιορτή υπερπαραγωγή. Έτσι αποφάσισα εν' όψει των Χριστουγέννων, να σας γράψω για ένα προϊόν που θα σας χαρίσει τι άλλο από λάμψη, για να ταιριάζετε και με το κλίμα των Χριστουγέννων. Πριν από λίγο καιρό έψαχνα να αγοράσω ένα καινούριο λαδάκι μαλλιών, με βασικό κριτήριο την σύνθεσή του ώστε να μην είναι λιπαρό και ταυτόχρονα να βοηθήσει να γίνουν τα μαλλιά μου όσο πιο απαλά γίνονται, μιας και τον τελευταίο καιρό είχα παραμελήσει εντελώς την φροντίδα τους. Αρχικά είχα επικεντρωθεί και καταλήξει σε πολύ γνωστές μάρκες, πολυσυζητημένες, πολυδιαφημισμένες και ούτω καθεξής, από την άλλη το σκεφτόμουν, γιατί μου φαινόταν λίγο τραβηγμένο να αγοράσω ένα λάδι μαλλιών με περίπου μέση τιμή 30-50 ευρώ και εντελώς τυχαία μου πρότειναν αυτό της montibel-lo το Gold Oil Essence . Και τελικά η επιλογή μου ήταν σωστή, από την πρώτη εφαρμογή του κιόλας έμεινα πάρα πολύ  ευχαριστημένη, κατ΄αρχήν λατρεύω την μυρωδιά του που θυμίζει λουλούδια, έπειτα δεν είναι καθόλου λιπαρό και αυτό επιβεβαιώνεται διότι δεν βαραίνει την τρίχα ούτε και την δεύτερη ή τρίτη μέρα μετά από το λούσιμο (για περισσότερες μέρες για ευνόητους λόγους υγιεινής δεν το έχω δοκιμάσει). Μια ακόμη θετική εντύπωση που μου έχει αφήσει είναι ότι είδα βελτίωση στις άκρες των μαλλιών μου και στην απαίσια ψαλίδα, που όλες οι γυναίκες σιχαίνονται. Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα αν ψάχνετε ένα λάδι μαλλιών, πολύ καλό και οικονομικό. Η τιμή του είναι γύρω στα 15 ευρώ ( αν δεν κάνω λάθος) και μπορείτε να το βρείτε στα καταστήματα Δάφνης που έχουν είδη κομμωτικής. Θα τα πούμε πολύ σύντομα με ένα πολύ Χριστουγεννιάτικο θέμα.

Xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου