Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Apivita Natural Serum Review


Αν και στην αρχή ήμουν ιδιαίτερα διστακτική στο να εντάξω στην καθημερινή μου περιποίηση το serum και αυτό διότι πίστευα ότι η επιδερμίδα μου δεν το χρειαζόταν, όταν πρωτοδοκίμασα το Natural Serum της Apivita
οι αρχικές σκέψεις φύγαν και ήρθαν να πάρουν την θέση τους άλλες...Αυτές που δεν μπορούν να πιστέψουν οτι, ναί υπάρχουν προϊόντα που κάνουν θαύματα!Η συγκεκριμένη σειρά της Apivita, Natural Serum αντικαθιστά το νερό με πράσινο τσάι για να αυξηθεί η αντιοξειδωτική δράση των προιόντων!H Apivita πρόκειται για μία εταιρεία που δημιουργεί προιόντα που έχουν φυσική σύνθεση από 80-100% οπότε είναι περιττό να αναφέρω ότι το συγκεκριμένο προϊόν δεν περιέχει σιλικόνες και parabens!Η σύστασή του είναι αρκετά ελαφριά και ειδικά τώρα το καλοκαίρι νομίζω δεν το αποχωρίστηκα ούτε μια μέρα! Δεν μπορώ να σας περιγράψω την ανακούφιση που ένιωθα όταν έβαζα 3-4 σταγόνες στο προσωπό μου μετά την έκθεση στον ήλιο!Όσο για το αποτέλεσμα που μου έδινε στο πρόσωπο ότι και να πώ είναι λίγο εάν δεν το έχεις δοκιμάσει, η επιδερμίδα γίνεται τόσο λεία και φωτεινή που απλά δεν θα το πιστεύεις!Αν πρέπει φέτος το καλοκαίρι να διαλέξω ένα αγαπήμενο προϊόν που δεν θα το άλλαζα με τίποτα, με το χέρι στην καρδιά είναι αυτό!Όσο για το αν αναρωτιέσαι αν θα με συντροφεύει και το χειμώνα η απάντηση είναι ΝΑΙΙΙ!Είναι τόσο ενυδατικό που δεν μπορώ να φανταστώ τις θαυματουργές του ιδιότητες όταν η επιδερμίδα γίνεται τόσο ξηρή που δεν παίρνει άλλο από το κρύο!Αν δεν το έχετε δοκιμάσει πρώτον δεν ξέρετε τι χάνεται και δεύτερον τρέξτε να το δοκιμάσετε!

Xxx



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου