Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Autumn Makeup Wishlist


Ενώ δηλώνω αιώνια λάτρης του καλοκαιριού, όταν πλέον κοντεύουν οι μέρες για να μπεί και επίσημα το φθινόπωρο αρχίζω να ονειρευόμαι τα ζεστά χουχουλιάρικα ρούχα, ζεστή σοκολάτα μπροστά από το τζάκι και τα χρώματα να σκουραίνουν...να γίνονται πιό ζεστά,σκούρα και σαγηνευτικά! Αν και οι ζεστές μέρες στην Ελλάδα δεν φεύγουν με την άφιξη του Φθινοπώρου και συνήθως το Φθινόπωρο εδώ δεν συνδυάζεται με βροχές, πέσιμο των φύλλων  και χαμηλές θερμοκρασίες όπως κανονικά θα έπρεπε εγώ ήδη έχω φτιάξει μια λίστα με τα πράγματα που θέλω να πάρω για το φετινό Φθινόπωρο!



Sigma Brushes

Συνέχεια διαβάζω και βλέπω τα συγκεκριμένα πινέλα, εε πώς μετά να αντισταθείς και να μην το κάνεις το έγκλημα!Γιατί για έγκλημα πρόκειται μιας και οι τιμές τους είναι αρκετά υψηλές αν υπολογίσεις και τα μεταφορικά!Δεν γράφω ποιά θέλω να αποκτήσω γιατί ακόμα δεν έχω καταλήξει μιας και τα θέλω όλα!Το μόνο που ξέρω σχεδόν σίγουρα είναι πως θα κάνω υπομονή μέχρι το Black Friday καθώς ξέρω ότι τότε τα μεταφορικά είναι δωρεάν και έτσι ίσως μπορέσω να πάρω περισσότερα πινέλα απ'ότι προγραμμάτιζα!

Narciso Rodriguez 

Τό μύρισα φέτος το καλοκαίρι πρώτη φορά και απο τότε έχει χαραχτεί στην μνήμη μου, αλλά επειδή για το καλοκαίρι ήθελα κάτι πιο δροσερό και φρουτένιο αποφάσισα να κάνω λίγη υπομονή μέχρι το Φθινόπωρο!Αν δεν το ξέρετε και δεν έχει τύχει ποτέ να το μυρίσετε απλά δεν ξέρετε τι χάνεται!

Diorshow Fusion Mono - Soupir

Χθές χάζευα στο internet  και έπεσα πάνω της -ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά- πρόκειται για μια υγρή σκία και το χρώμα της όσο τουλάχιστον μπορώ να καταλάβω απο τις φωτογραφίες είναι ιδιαίτερα παράξενο(με την καλή έννοια)!Εμένα μου βγάζει ένα σκούρο μπέζ με έντονες δόσεις χρυσού,λίγο ρόζ αλλά και μώβ!Μιλάμε για πανδαισία χρωμάτων!



Frezyderm Matte Effect Cream

Είμαι συνεχώς προς αναζήτηση για το τέλειο primer που εξαφανίζει και το παραμικρό ίχνος λιπαρότητας, μπορεί την συγκεκριμένη κρέμα να μην την έχω δοκιμάσει αλλά έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην Frezyderm οπότε το θεωρώ απίθανο να απογοητευτώ!

Inglot - Freedom System Lipstick Matte 

Αφού δοκίμασα τις σκιές και έμεινα κάτι παραπάνω από ευχαριστημενη -αν θές να μάθεις περισσότερα ρίξε μια ματιά εδώ- και έπειτα από το review της Πασχαλίας (το κανάλι της στο youtube είναι αυτό)  μου έχει εξάψει ιδιαίτερα την περιέργεια να τα δοκιμάσω!

Mac Viva Glam Lipstick - 2

Ενα ακόμη προϊόν που προστίθεται στην λίστα είναι ένα nude που δίνει ένα τόνο του ρόζ λίγο μουντό και ιδιαίτερα κολακευτικό που το γλυκοκοιτάζω εδώ και πολύ καιρό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου